خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





بازاريابي ورزشي در عصر جديد

    بازاريابي ورزشي در عصر جديد 

    چكيده :

     

    امروزه بازاريابان با چا لشي سخت مواجه شده اند، چگونه در محيط ابر رقابتي و بازارهاي بسيار بخش بندي شده امروزي اقدام به نواوري كنند. دراقتصادي مصرف گرا كه بازارها از محصولات همانند اشباع شده اند و اين اقتصاد همچنان در كنار مشترياني به حيات خويش ادامه مي دهند كه هر روز، بيشتر و بيشتر در برابر پيامهاي تبليغات تجاري و بازاريابي سنتي مصونيت پيدا مي كنند . هر چند ويژگيهاي اصلي بازاريابي شامل بخش بندي بازار وتكثير ماركهاي تجاري در بازارهاي آينده انها ديده مي شود تا خود مقدمه اي براي سقوط بازاريابي باشد.

     

    در اين مطالعه كه به روش كتابخانه اي و بازنگري كتب و مقالات در اين زمينه طراحي شده است ، هدف ما روشن نمودن مفهوم بازاريابي ،اهميت،ابعاد، فرايندها ،آميخته و جديدترين فلسفه بازاريابي،طراحي برنامه ها ، منابع درامدهاي ورزشي ،بازاريابي ورزشي زنان و نقش اينترنت در بازاريابي ميباشد.

     

    هر كسي كه درگير ورزش است ، بايد خودش را به عنوان بخشي از بازاريابي ورزشي ببيند و تلاش قابل توجهي در جهت ايجاد جاذبه ورزشي داشته باشد. بزرگترين وظيفه در حوزه بازاريابي اين است كه هر كس كه داراي نقشي در حيطه بازاريابي است مجاب شده و كساني را كه در جهت موفقيت وبازاريابي واقعي ورزش تلاش مي كنند گرد هم آورند.

     

     


    این مطلب تا کنون 12 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : بازاريابي ,ورزشي ,كنند ,بازاريابي ورزشي ,
    بازاريابي ورزشي در عصر جديد

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر